9h-19h | +381 62/229-674 | instagram | facebook

Česta pitanja o kupovini

Pre pristupu odgovorima na najčešća pitanja, naša preporuka i savet je da se informišete o našim Uslovima korišćenja, Politikom privatnosti, kao i Dostavom i načinom plaćanja, gde ćete naći 99% odgovora na Vaša pitanja.

Skoči na oblast pitanja koja te zanima:

  1. Porudžbine
  2. Dostava
  3. Plaćanje
  4. Reklamacije
  5. Moj nalog

1. Porudžbine

Dobro došli na online prodavnicu Autoelement.rs ! Kod nas delove možete kupiti vrlo lako uz nekoliko klikova. Prvi korak je odabir vašeg vozila I odabir kategorije delova koji vas zanimaju. Zatim, kada dođete na stranicu proizvoda I pregledate njegove karakteristike izabraćete opciju “Dodaj u korpu”. Nakon toga, dolazite na stranicu “Korpa”, gde imate pregled svih artikala ubačenih u korpu , njihovih cena I količina, poštarine I ukupne cene sa dostavom. Poslednji korak je upisivanje podatke o isporuci I potvrda porudžbine. Na e-mail će Vam stići potvrdna poruka o uspešnoj kupovini, kao i sva obaveštenja o promeni statusa vaše porudžbine. Hvala na poverenju!

Roba se šalje odmah istog dana ukoliko proizvoda ima na lageru. Ukoliko ne, odlaže se slanje za sledeći radni dan.

“Korpa” je stranica na kojoj imate pregled svih artikala ubačenih u korpu , njihovih cena I količina, poštarine I ukupne cene sa dostavom. Nalazi se u gornjem desnom uglu. U korpi možete menjati količine artikala i izbaciti ili dodati artikle.Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

Lista želja je stranica na kojoj se nalaze svi artikli koje imate želju da kupite u narednom periodu. Stranica je osmišljena da Vam skrati vreme neophodno za ponovnu potragu za željenim delovima I da objedini na jednom mestu sve Vaše željene artikle za buduću kupovinu.

Radnim danima od 8h-17h. Subotom 8h-13h.

S obzirom na to da se u našoj zemlji vozi desnom stranom kolovoza, a volan je u kolima na levoj, sve što je vozačeva strana je Levo, a sve što je suvozačeva je Desno.

Do trenutka dok vaša porudžbina nije spakovana, u njoj je moguće promeniti sledeće podatke: adresu za obračun, adresu za isporuku, e-mail, telefonski broj. Ako ste zainteresovani za dopunu ili zamenu robe u Vašoj porudžbini, kontaktirajte našu korisničku podršku e-poštom na info@autoelement.rs ili telefonom na +381 62 229674. Rado ćemo vam pružiti informacije o tome da li je i dalje moguće izmeniti Vaše porudžbinu.

Ako niste dobili potvrdu o kreiranoj porudžbini, može se dogoditi da ste prilikom popunjavanja pogrešno uneli svoju adresu e-pošte. Druga mogućnost je da se poruka može klasifikovati kao neželjena pošta(spam) ili oglašavanje. Molimo vas da ove stavke proverite u prijemnom sandučetu.

Da, ali otkazivanje porudžbine nije moguće ako je roba spakovana i otpremljena. Imajte u vidu da ste kupovinom proizvoda na našem sajtu pristali na uslove prodaje i postali učesnik u kupoprodajnom ugovoru. Ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili da nas pozovete telefonom.

Da ga nema trenutno i da se čeka na novi uvoz i to uglavnom 1-3 nedelje.

2. Dostava

Dostavu delova vršimo preko kurirske službe BEX i AKS.

Radnim danima u periodu od 8h do 17h. Subotom I nedeljom se ne vrši dostava.

Cena dostave zavisi od težine paketa. Cene dostave će Vam biti vidno prikazane na stranicama “Korpa” i “Plaćanje”. Prikazane su na stranici Dostava i način plaćanja.

Uobičajeno vreme za isporuku je 1-2 radna dana.Usled preopterećenja kurirske službe i vanrednih okolnosti, rok za isporuku se može produžiti i do 5 radnih dana.

Ne. Cena dostave nije uračunata u cenu proizvoda, ukoliko vrednost nije veća preko 10.000 rsd. Cene dostave će Vam biti vidno prikazane na stranicama “Korpa” i “Plaćanje”.

Ukoliko poručujete više proizvoda računa se ukupna težina paketa, odnosno cena ukupne poštarine je određena prema ukupnoj težini svih poručenih artikala.Kada ubacite u korpu više artikala, na stranici „Korpa“ će Vam se detaljno prikazati ukupna težina svih delova ubačenih u korpu i cena dostave. Ukoliko je vrednost porudžbine veća preko 10.000 rsd, dostava je besplatna.

Na početnoj stranici, u gornjem desnom delu našeg sajta se nalazi link ka stranici kurirske službe pod nazivom “Pratite pošljku”. Nakon klika, odlazite na stranicu kuriske službe, posebno u delu za praćenje pošiljke. U odeljku za pretragu ukucujte Vaš broj pošiljke (koji ste dobili u mail-u nakon uspešne porudžbine) i dobićete status pošiljke.

Ne, nije moguće trenutno, ali biće omogućeno u bliskom periodu.

Ne. Kuriska služba BEX i AKS ne vrši dostavu na teritoriji Kosova i Metohije, tako da, trenutno, nismo u mogućnosti da vršimo isporuku na teritoriji Kosova i Metohije.

3. Plaćanje

Prodaju I slanje vršimo preko kurirske službe, dakle plaćanje je POUZEĆEM. Poručenu robu plaćate kururskoj službi prilikom preuzimanja pošiljke.

Ne. Cena dostave nije uračunata u cenu proizvoda. Cene dostave će Vam biti vidno prikazane na stranicama “Korpa” i “Plaćanje”.

Da, porez je uključen u cenu svih artikala na sajtu Autoelement.rs.

4. Reklamacije

Radi se zamena o Vašem trošku ili po potrebi odustanak od kupovine I povrat novca pri čemu opet Vi plaćate poštarinu, jer se situacija desila Vašom greškom.Više o tome ovde.

Javite se na info@autoelement.rs ili telefonom na +381 62 229674. Ispitaćemo uzroke nastale situacije I postupiti tako da Vama kao kupcu maksimalno izađemo u susret. Ukoliko je auto-deo neodgovarajući našom greškom(pogrešno poslat, ne paše ili slično…) tada mi snosimo troškove zamena ili odustanka I povrata novca. U slučaju da je auto-deo neodgovarajući, jer ste pogrešno uneli podatke o svom vozilu ili jednostavno Vašom greškom onda Vi plaćate poštarinu za povrat robe.

Javite se na info@autoelement.rs ili telefonom na +381 62 229674. Prijavite oštećenje kurirskoj službi odmah ili najkasnije 24h od prijema pošiljke, isključivo u tom slučaju brza pošta priznaje oštećenje svojom krivicom. Nakon što kurir dođe I napravite zapisnik, preuzeće oštećenu pošiljku, a Vi ćete dobiti drugu kroz 1-2 radna dana o našem trošku. Ukoliko se oštećenje ne prijavi odmah po preuzimanju, nismo u mogućnosti da uvažimo reklamaciju.

Javite se na info@autoelement.rs ili telefonom na +381 62 229674. U slučaju da želite da vratite proizvod, bez navođenja razloga ili zato što ste se jednostavno predomislili, Vi plaćate poštarinu za povrat robe. Povrat robe se mora izvršiti u svim predefinisanim uslovima objašnjenim ovde. Ukoliko ste dobili neku drugu robu našom greškom, robu koja ne odgovara Vašem vozilu ili robu koju želite da reklamirate, tada mi snosimo povratne troškove poštarine , kao i troškove eventualne zamene.

5. Moj nalog

Registracija je postupak otvaranja korisničkog naloga. Vrlo je jednostavan, popunjavate Vaše lične podatke poput imena, prezimena, adrese, mejl adrese i broja telefona. Kada otvorite nalog možete da pratite narudžbinu, pogledate istoriju narudžbina, kreirate listu želja, brže da kupujete (mogućnost čuvanja podataka o adresi i načinu plaćanja), kao i da ostvarujete dodatne pogodnosti prilikom kupovine artikala. Zaštite Vaših podataka nam je jako bitna, I zato Vaši podaci nisu dostupni trećim licima i osigurani su sa nekoliko sistema zaštite među kojima izdvajamo SSL (Secure Sockets Layer) tehnologiju enkripcije.

Kao gost svaki put ćete prilikom kupovine delova morati da ukucavate sve svoje podate, dok ćete kao registrovani korisnik taj deo moći da preskočite, sistem automatski povlači Vaše kontakt podatke. Takođe, kada otvorite nalog možete da pratite narudžbinu, pogledate istoriju narudžbina, kreirate listu želja, brže da kupujete (mogućnost čuvanja podataka o adresi i načinu plaćanja), kao i da ostvarujete dodatne pogodnosti prilikom kupovine artikala. Pozivamo Vas da se registrujete još danas kako ne biste propustili sve specijalne pogodnosti koji smo pripremili za vas.

Kada pristupite sajtu, u gornjem desnom uglu videćete ikonicu za prijavu. Kliknite na ikonicu i unesite Vašu e-mail adresu i lozinku koje ste koristili prilikom kreiranja naloga.

Ukoliko ne možete da se setite svoje lozinke, kliknite na opciju Zaboravili ste lozinku?, unesite e-mail adresu koju ste uneli prilikom registrovanja korisničkog naloga i za nekoliko trenutaka na Vašu e-mail adresu ćete dobiti poruku sa lozinkom uz pomoć koje ćete moći da se ponovo pristupite Vašem nalogu.

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Nije potrebno da se registrujete kod nas da biste kreirali porudžbinu. Međutim, registracija ima brojne prednosti, kao što su praćenje statusa trenutne porudžbine, unapred popunjeni podaci prilikom kreiranja nove porudžbine ili mogućnost prijema najnovijih informacija.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?
Nema problema, možete kontaktirati našu službu za korisnike e-poštom na info@autoelement.rs, gde ćemo vam rado odgovoriti na sva pitanja i rešiti sve zahteve.